Premiärgrillning

Är väl bäst att jag uppdaterar lite oftare här så Sanna kan sluta klaga på mig :P
Idag kom Micke med familj hit och jag åkte till hotellet för att möta dem. De bor för den delen på samma hotell som körslaget, så jag och Ann-Marie hoppades att vi skulle få se Andreas Johnsson men det gjorde vi tyvärr inte, körerna såg vi däremot. Inte alla som åkt hiss med Team Lisa inte.
Hur som helst, efter en liten fika ochlekstund i Alfons Åbergs lekland för barnen så bar det av till Anders där det blev första grillningen i år, tårta och massa lek för barnen så de slocknade på väge hem till mig.
Imorgon är det lördag och jag måste gå upp halv åtta, men ska man till Skansen så ska man...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Var väl bara tur att ni slapp se det där äcklet;)

2011-04-09 @ 14:02:38
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0