Grattis till mig!

Måste ju nämna att jag fyller år idag, i alla fall i en timme och 15 minuter till :P
Har varit en helt okej födelsedag, började med att åka till skolan och vara där fram till lunch då det var dags att möta upp mamma och pappa för att ta sig till IKEA och handla lite bra att ha saker. Fika blev det också där. Sedan åkte vi tillbaka till Tullinge och åt en efterlängtad pizza och sedan fick det vara bra för idag.
Var riktigt skönt att vara hemma under helgen, hann med en hel del ändå och hör på den här, tåget var i tid! Så halv tolv på fredag förmiddag var jag i Karlstad och då träffade jag Jenny en stund innan jag klippte mig och gick till min bror där pappa väntade. På kvällen blev det familjemys med Sara som extra familjemedlem. På lördag var det dags för tårtkalas med hela familjen + Malin. Hann inte med att träffa alla som jag ville träffa men får åka hem igen snart så löser det sig.
Har i alla fall världens bästa familj och vänner som ställer upp så med allt så tack för det :)
Nu är det nog dags för sängen tror jag bestämt...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Ja, jag och Fredrik bör stå högst upp på listan för nästa besök eftersom vi inte fick se dig denna gång!:P

2011-02-28 @ 23:55:44
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja är som dina föräldras adoptivbarn :P haha! O kmr antagligen alltid vara bäst de lr du ine vill ;) Alexander blev i alla fall min vän ;) <3

2011-03-01 @ 09:51:47
Postat av: Maria

Jadå Malin ni står överst på listan :P



Andra Malin :P haha ja jag har inget val;) Det är för att han är så charmig det :)

2011-03-06 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0