Hurtigt...

Men totalt onödigt att gå ut och springa imorse kan jag ju lugnt konstatera så här i efterhand. Var inte skönt nånstans, var alldeles för kallt, men nu är det gjort i alla fall.
Sitter och letar lägenhet för fullt, det går så där, hittar lediga gör jag ju men hamnar så väldans långt bak i kön så det blir ju hopplöst. Men har fått lite tips nu som jag ska ta tag i, får se hur det går hoppas att det ger något i alla fall.
Nu får jag nog ta och laga mat och sen i eftermiddag ska jag in till stan och fika, det är aldrig fel.
Snart får jag äntligen åka hem också, bara 6 dagar kvar om jag inte räknar med idag och det gör jag inte så det så...

Kommentarer
Postat av: M

3 dagar! <3 Wiho!

2011-02-22 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0