Besök

Känns skönt att ha lite sällskap får jag lov att säga. Sara ligger iofs och sover, det borde jag också göra men kan inte, det här med att slappna av är överkurs.
Imorgon är det kortdag då går jag från 9.00-11.45 och har bara en bemötandeövning vad nu det innebär. Sen blir det mat på Taco Bar med Sara, som vi har längtat! Kommer ju få värsta hemlängtan när hon åker hem imorgon kväll, men den 25:e februari har jag tänkt åka hem en sväng :)
Resten av helgen blir det nog till att plugga har nämligen varit väldigt dåligt med det så det är dags att ta tag i saken.

Igår skrev jag på för FBI Tullinge. Eftersom jag bara hann med två träningar innan den sista januari när övergångar måste vara klart så får jag börja spela matcher med deras utvecklingslag så de får se mig spela lite först, men det ska nog bli bra synd att det inte är så mycket kvar av säsongen bara. Känns skönt att ha någonstans att spela i alla fall så jag slipper bry mig mer om det. Ska till och med få träningskläder, det tyckte jag var det coolaste:P Var snälla och trevliga tjejer och ledare också så jag kommer nog trivas där, vet ju dock inte vart jag kommer hamna än när jag måste flytta från den här lägenheten efter april så får se hur länge jag är kvar. Har jag tur så hamnar jag i närheten så att det funkar att åka.

Nu måste jag försöka sova så jag kommer upp i tid till bussen imorgon. Som tur är så tar det inte lång tid att gå dit så gör inget om klockan får ringa nån extra gång...

Kommentarer
Postat av: sariiiis

tack för veckan, va trevligt och hälsa på :)

2011-01-29 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0