Desinficera hela alltihop

Igår, efter några minuters funderande på om jag bara skulle bryta ihop, så drogs gummihandskarna på och lägenheten städades grundligt. Hyr inte i andra hand är ett tips jag vill nämna för omvärlden. Idioten lovade mig, Anders och mamma flera gånger att han skulle städa innan han åkte. Jo men tjena, det var nog bland det vidrigaste jag sett, han hade inte ens tagit med sig alla sina grejer. Tur i oturen så var en vän till honom här och hjälpte till, schysst att lämna skiten till sina vänner och mig. Han tyckte i alla fall inte att det var okej av idioten att lämna det så till mig och jag håller bara med. Men Anders och jag fick till slut någorlunda ordning och nu är det beboeligt. Men jag lovar ett tag kunde jag ha åkt till Kina och slagit ner honom.
Som Anders sa så ska han inte få betalt för de här dagarna i januari som jag bor här, för de pengarna gick till städgrejer, nu är det krig.

Imorgon är det dags för nästa provträning, får se hur det känns den här gången. Det gick ju bra sist, men det går inte att åka så länge för att träna två gånger i veckan. Den tiden behöver jag till annat.
Nu kommer snart familjen Carlsson med duschdrapperi, skruvmejsel och en box till tv:n så jag kan se på handbollen ikväll. Får väl fortsätta plocka och städa så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0