Första dagen

Första dagen är härmed avklarad. Har gått riktigt bra och känns som att jag hamnat rätt ändå. Slapp till och ed att äta lunch ensam och övergiven :P
Var galet nervös när jag åkte med mamma och pappa till skolan, men när vi väl hade börjat och haft upprop så kändes det lite bättre. Resten av dagen bestod av massa information om hur allt går till och vad vi ska göra. Mycket praktik blir det, en gång/termin, jag tycker det lät som mycket i alla fall men det är bara roligt tror man lär sig mest av det. Imorgon ska vi presentera oss, det är ju inte det roligaste jag vet att stå och prata framför allihop men det är väl ett måste helt enkelt. Bara att hoppas att de fattar vad jag säger :P 
Det jag nästan är mest stolt över är att jag tog mig tillbaka till Anders från skolan på första försöket utan någon större förvirring.
Nu är det bara inflytt i lägenheten och ett innebandylag som fattas och lite andra saker så blir det nog prima det här...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Häftigt! Planerar redan att hälsa på :)

2011-01-18 @ 07:32:48
Postat av: Maria

Ja det tycker jag du ska göra så snart du kan :)

2011-01-18 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0