Klagdag

Satan i gatan va rastlös jag är! Klättrar på väggarna snart, huvudvärk har jag också så jag orkar inte plugga mer.En hejdundrande rolig lördag med andra ord :P
Tänkte ta lite kort på lägeneten så man kan se hur den ser ut men batteriet i kameran dog så jag får vänta lite med det.
Nej det är inge roligt det här när folk ska jobba och vara upptagna. Det var tur att Sara var här under veckan i alla fall, var skönt med någon man känner och hon var så gullig och bäddade åt mig varje dag när jag var i skolan :P
Imorgon ska jag försöka ta mig till Tibblehallen och titta på Malin när hon spelar match, kan ju bara hamna fel liksom nån gång hittar jag ju tillbaka i så fall. Annars får väl nån komma och hämta mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0