Boende

I have en lägenhet! Jag får bara hyra den fram till april då det är en andrahandslägenhet, men det är helt klart bättre än ingenting. Sen är det bara att hoppas att jag lyckas få en egen tills jag ska flytta ut. Men det löser sig nog, positiv ska man vara.
Är inte så nervös än faktiskt, men det lär ju komma så småningom. På söndag kväll ligger jag väl och skakar sönder. Är nog mest orolig för att gå vilse när jag ska till skolan på måndag så får nog se till att kolla upp kartor känns det som.

Gjorde sista träningen idag också, kommer ju sakna laget får jag lov att erkänna. Får ta och passa in någon hemresa så jag kan gå ner och titta när de spelar match...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0