Veckan

Har varit en väldigt bra vecka faktiskt får jag lov att säga. Hade två jätteroliga dagar med sara som avslutades med pulkaåkning och grillning med barnen. Sen blev det barnpassning som jag inte var alltför sugen på när jag satt på bussen på väg dit 7.20 men det gick smärtfritt, björnen sover är en stor favorit nu för tiden. I fredags blev det bowling, mat och spel med Sanna, Jenny och Martina det var trevligt och lördagen fick ägnas åt spel med mamma och pappa. Det gäller ju att passa på för jag åker nästa söndag :S
Lite pluggning på humanbiologin har jag klämt in också men får ta tag i saken ordentligt imorgon. Det har jag iofs sagt varje dag men nu är jag så illa tvungen.

Nu ska jag återgå till mitt lägenhetssökande...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Lite väl överambitiöst att börja plugga innan man börjat skolan Maria;)

2011-01-09 @ 22:13:32
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0