Borta bra men hemma bäst

Nu kan jag väl inte riktigt kalla Stockholm för borta när jag bott där i ett halvår, men det är himla skönt att komma hem till Munkfors i alla fall. Till mamma och pappa och kompisarna. Hoppas jag får vara hemma till efter midsommar, får reda på hur det blir med jobb och så imorgon tror jag men det verkade som att det skulle gå bra. Vill ju se när Micke ska ta sig runt på stadsloppet. På tal om det så är min kondition som bortblåst, det är inte okej så lite jag orkar men det ska väl gå att göra nåt åt det.
Blir en roadtripp till Strömstad under dagen på onsdag för att underhålla Sara. Sen ska jag ta mig till Karlstad och titta på Malins och Malin och Fredriks nya lägenheter har jag tänkt mig, måste ju undersöka. Någon mer dag med barnen lär det bli också...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Ja, du är så välkommen så:D Är det fint väder kan vi spela minigolf;)

2011-06-07 @ 12:14:02
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack va trevligt :) Oh minigolf är aldrig fel:P

2011-06-09 @ 21:24:02
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0