Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Stockholm, har varit det några dagar men ändå. Har hunnit med en HLR kurs och intervju på hotellet och ska få provjobba om två veckor så det låter ju lovande i alla fall. Inte blev det nåt barnvaktande den här veckan för mamman var ledig, till veckan skulle hon jobba så då får jag hoppas att jag får jobba lite annars vet jag inte vad jag ska göra.
Har hittat ett himla bra träningsställe med elljusspår, löparbana och allt möjligt. Tar bara fem minuter att gå dit så det är ju perfekt.
Är helt överpigg för jag råkade somna lite när jag kom hem från intervjun lätt hänt.
Nej jag får gå ut och ta en promenad eller nåt kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0