Fotboll

Blev himla sugen på att spela fotboll när jag var och kollade på Sanna och de förut. Får köpa mig en att ha i Stockholm sen, har ju hittat en fotbollsplan så:P
Imorgon blir det en springtur på förmiddagen innan jag förhoppningsvis åker till Karlstad en sväng med mamma på eftermiddagen. Äntligen en mammadag, har väntat på det sen jag kom hem ju :P
På torsdag ska jag ha en singstarkväll så då får Sara hålla sig vaken vare sig hon vill eller inte. Längtar till lördag gör jag också, ska bli superkul :) Måste bara få in Malin och Fredrik nånstans innan jag åker tillbaka på måndag...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Du kan väl klämma in oss på söndag då?:) För vi ska till munkfors på fredag och jag vet inte riktigt när vi åker hem på lördag. Vill ju att du ska se lägenheten:)

2011-06-22 @ 12:33:34
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0