Segaste dagen ever

Ja verkligen, har inte varit nån bra första advent det här. Saknar tipspromenaden hemma ju. Irriterad på idiotlärare är jag också. Är väl inte mitt fel att hon inte svarar på mail så jag vet vad som ska kompletteras. Nu fick jag chansa på vad som skulle ändras och lämnade in den hela tre timmar för sent. Då gnäller hon om att hon inte vet om hon hinner rätta. Och på ett annat arbete så fick jag inte tycka vad jag ville heller. Uppgiften var att säga vad man tyckte om texten och hur den tog upp genus, när hon läst mitt arbete så fick jag tillbaka "så kan du inte tycka, för den uppfattningen har inte jag fått". Hon kan gå och ta sig nånstans. Hoppas hon får sparken efter våran utvärdering av kursen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0