Till slut så

Äntligen blev det seger! Vi tyckte det var lika bra att ta i ordentligt när vi ändå var igång så matchen slutade 13-2 till oss :) På kvällen blev det en sväng till Linda som fyllde år, vi som var där var en aning trötta efter matchen men det var en väldigt trevlig och rolig kväll.
Imorgon ska jag till skolan på någon ny, antagligen värdelös, föreläsning. Vi får våra praktikplatser också, när jag ändå har smittats av Malin (Falk) och är negativ, så lär jag väl inte få den platsen jag skrivit upp mig på utan hamna på nåt jävla ålderdomshem i Södertälje eller nåt.
Nej, nu kan jag inte dra ut så mycket mer på den här söndagen om jag ska orka ta mig upp i tid imorgon...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Haha, ja, du har verkligen smittats av mig:P Kanske inte den bästa egenskapen du kunde fått av mig men;)

2011-11-14 @ 12:22:21
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, nej men alltid bra med nåt minne:P

2011-11-22 @ 23:19:59
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0