Hemmahelg

Hade långhelg så jag passade på att åka hem till Munkfors. Där träffade jag Malin Falk en kortsväng, var mycket trevligt var ju inte igår direkt. Under resten av helgen så blev det en familjedag, fika och lägenhetstitt hos Sanna, typ förfest hos Sara utan utgång efteråt för min del och bilåkande med Martina. Var himla trevligt att hinna med att träffa lite folk. Just ja jag var på innebandyträning också, kul att träffa alla där igen också saknar dem ju.
Imorgon blir det skola och efter det ska jag försöka lura med Sara, som är i Stockholm några dagar den här veckan, på badning.
Nu är jag trött men har ingen lust att sova direkt så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får nog försöka sova ändå så jag inte försover mig imorgon kanske...

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Men du tål väl inte klor?:P

2011-10-17 @ 14:12:12
URL: http://malinsofiafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0