Stör mig!

Idag är det nog stör mig på det mesta dagen tror jag. Idioten eller idoterna, vad det nu är, som bor ovanför mig väsnas som tjugo sumobrottare eller nåt, nån i huset börjar spela musik superhögt typ varje kväll vid den här tiden. Det bor bara massa idioter i det här huset har jag kommit fram till. Jag är nog ingen grupparbetsmänniska heller har jag kommit fram till, det går bra så länge de i gruppen tänker likadant som mig men när de tänker helt annorlunda och det leder till att arbetet blir krångligare och mycket mer än nödvändigt så blir det irriterande. Hungrig är jag hela tiden också, fem minuter efter jag ätit så är jag sugen på nåt igen. Huvudvärk har jag också men den lär ju inte bli bättre när folk ska stampa runt och spela musik hela kvällen, jävla idioter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0